בונים בלוג

אפשר לעשות כסף מבלוג?

יוני 27, 2022
בונים בלוג
איך לעשות כסף מבלוג

מי מאתנו לא חולם ליצור לעצמו מקור הכנסה נוסף או מרכזי שלא תלוי בנו או בזמן שלנו?

המודל הקלאסי של הכנסות פאסיביות הוא ליצור לעצמנו נכס מניב עם מינימום זמן השקעה ותפוקה כלכלית יציבה.

האם יש נכסים שניתן ליצור עם אפס השקעת זמן – התשובה היא לא.

במסע שלנו לעבר בלוג מניב אנחנו נצטרף להשקיע זמן בהקמה ובכתיבת התוכן שלו לאחר מכן זמן העבודה מתייצב והופך לשעות ספורות בשבוע. כאשר רואים תפוקה כלכלית ניתן להגביר את ההשקעה שלנו בבלוג או לפנות לפתח אחד חדש בנושא אחר.

האם בלוג נחשב למקור הכנסה פאסיבית?
בלוג בהחלט יכול להיות מקור להכנסה פאסיבית. כאשר יצרתם בלוג המתמחה בנושא מסוים לצד הפיכתם לכותבים משפיענים עשיתם צעד גדול לכיוון של מכירת מוצרים ושירותים, באופן אוטומטי וקל ליצירה

איך זה קורה תכלס?

1. הצטרפות לתכניות שותפים – שיווק שותפים תחום המייצר מאות מליוני דולרים בשנה! תכניות השותפים מוכרות מוצרים או שירותים וכל אחד יכול להצטרף אליהן.

החוכמה היא למצוא הקשר טוב לבלוג שלכם נאמר והוא עוסק בטיולים בחו”ל, כאן יכולות להתאים תכניות שותפים של מכירת טיסות, חדרי מלון, השכרת רכב וכדומה.

במערכות תכניות השותפים תקבלו לינקים חכמים משלכם שיסמנו למערכת כי לקוח הגיע דרככם – למשל קורא בבלוג שלחץ על לינק להמלצה על טיסות זולות. ברגע שהלקוח מבצע רכישה המערכת מקצה לכם עמלה תמורת הגעת המכירה.

2. מכירת מוצרים דיגיטליים משלכם – נמשיך עם הדוגמה של הבלוג לטיולים בעולם, ככותבי הבלוג תוכלו להשתמש ביכולות שלכם לכתוב ולהציע מוצר דיגיטלי לדוגמה: ספר להורדה עם המסעדות הכי שוות באיטליה, דף מסע עם 50 הנקודות שאסור לפספס ברומא וכדומה… ככל שהבלוג שלכם יהיה בית של חווית תוכן הגולשים יסכימו לשלם גם על תוכן שווה.

3. מודעות מרשתות פרסום בבלוג – יש לא מעט רשתות פרסום ומאמרים המשלמות כסף על הצבת מודעות שלהן בבלוג שלכם, שיטת התשלום שונה מרשת לרשת חלקן משלמות על קליקים, חלקן על המרות ויש גם שיטות נוספות….במהלך העבודה שלנו תכירו את רשת אדסנס של גוגל והיא אפילו חלק ממשק הבלוגר שלנו.

בהמשך אסקור אופציות נוספות להכנסות פאסיביות מבלוג.

חשוב לזכור שלעשייה בבלוג שלכם צריך להגיע עם סבלנות ותשוקה וכן נדרשת עבודה…

מי שחושב לשכב על ערסל כל היום וכסף ינחת עליו מהשמיים – זה לא יקרה

מי שישקיע תכנון, חשיבה, אסטרטגיה ותכנית עבודה להפקת רווחים וגם גרף צמיחה והתפתחות של הבלוג – יצליח!

Leave a comment